CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 23 Juli 2008

Beautiful morning

Go back...alias mudik,h5...yup aku dah di magelanx, my city...meski kota ni kuecil tapi still interesting to explore..


In the last morning I was surprised by a beautiful scene of sunrise. It is so wonderful...with the golden light shining trough the sky. It was covered the two great mountain which is merbabu and merapi, and makes some siluet in the outline and with the colour combination of the sky it's being some romantic scene...oh really how nice it was. And in the next view times the wind was blowed enough, gives sounds between the grass and the flowers..oh..meanwhile the birds take a place too, those times they came to sing a morning song...




They all been united in the warm morning down from clearly sky





oya, last night when I'm still in Jogja..ada cerita tentang koki yang bingung dengan menu masakan yang aku pesan. Ketika itu aku pesan ca kangkung sebagai pelengkap menu ku. Tapi aku juga kasi catatan tanpa bumbu masak, ga ada yang salah khan?? At least for me. Tapi tu koki mondar mandir nanyain ke aku tentang keyakinan dan kebenaran pesanku...dan setelah clear. Masakanku datang, dan yang bikin uncomfortable buat aku saat itu adalah aku makan sambil di tungguin tu koki. Yupz he stands right beside me..after makanku selesai. Aku tanya, " bapak nungguin aku ada apa?" dan jawabnya " bapak merasa heran dengan menu pesananmu yang condong ke netral, apa enak? Gmana rasanya? Ya aku jawab enak, kangkungnya masih manis dan brasa baru..h5..short time then he left us dengan muka bingung,hahahaha..



Tiap makanan dah ada rasanya. Jadi klo mau tambahen, seperlunya aja..h5

0 komentar: